woensdag

Brand Voting.

Ben jij 18+ en heb je ook nog geen idee wat je 9 juni gaat stemmen? Wellicht heb je je al wel in alle partijen verdiept en ga je vanavond ook naar het tweede grote debat kijken, maar weet je alsnog niet welke keuze je maken moet. Dan ga je natuurlijk online-stemwijzers doen maar ook dit kan tot meer twijfel en verwarring zorgen. Zo zou je op site A D66 als uitslag kunnen hebben terwijl site B juist de PVV als jou perfecte partij voorstelt. 

Zie hier de perfecte oplossing voor alle zwevende kiezers. Brand Voting is een website die jou politieke voorkeur bepaalt aan de hand van jouw merkkeuze. Dit doen ze met behulp van de database van Brand Asset Valuator, het grootste merkenonderzoek ter wereld. Verwacht vragen over welke shampoo je gebruikt, welke auto je voor je deur hebt en wat voor soort koffie je drinkt. Bij mij en vrienden van me kwam er (helaas) VVD uit. Dus om te checken of deze site niet één groot VVD complot is zou ik ook graag jullie uitkomsten willen lezen. Doe de test hier en laat het me weten!

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kwam ook uit op VVD haha

neverlovedneverlost zei

ik kwam op het CDA uit :P

Anoniem zei

Ik kwam op tros. En ik haat tros!

Anoniem zei

trots

datweetniemand zei

Volgens mij is het gewoon onmogelijk om op een linkse partij uit te komen bij dit. Ik had ook VVD terwijl die bij kieswijzer als laagste uitkwam.

Anoniem zei

D66 klopt perfect!

jolijt zei

trots op nederland.. bleeh
is vast omdat ik zelfde shampoo als rita gebruik pff

Anoniem zei

VVD..

hmpf!

maartenjanfokkema zei

hehe ik heb vvd, terwijl ik op stemwijzer.nl partij voor de dieren had :P

peater_ zei

Ik had ook partij voor de dieren :').

Passier zei

CDA!?
kutjanpeter.
al is die De Jager wel goed.

Anoniem zei

D66

Anne-Fleur zei

D66!
Klopt ook nog