woensdag

Boos op woensdag: Paraplu.

Ik ga de laatste tijd heel erg slecht op paraplu’s. Het zal misschien door mijn lengte komen, maar ik voel me op straat continu bedreigd door die uitstekende puntjes van paraplu’s. Ik ben nog nooit geraakt, maar het scheelde al zovaak zó weinig dat het er vast een keer van gaat komen. Mijn angst zal ook heel veel kleiner worden als mensen hun paraplu gewoon vasthouden en als ze even iets uit hun tas moeten halen niet opeens met hun paraplu alle kanten op gaan bewegen. Het zou ook mooi zijn als mensen alleen hun paraplu gebruiken als het ook echt regent. Ik zie het zo vaak gebeuren dat er twee druppels naar beneden vallen, de paraplu uitgeklapt wordt en vervolgens niet meer ingeklapt wordt ondanks dat het al lang niet meer regent. En dat maakt mij boos. Boos op woensdag.

Kijk onderstaand filmpje voor een slechte paraplu grap: 

Geen opmerkingen: