zondag

Dhr. Peters, verdurrie wat is dat lang geleden!

Dag vrindjes & vrindinnetjes,
Dat is echt alweer heel lang geleden.
Ja ik kan wel zeggen dat ik het te druk had om te schrijven, maar natuurlijk heb ik zo mijn verveelde computer momentjes gehad dat ik gewoon had kunnen schrijven naar jullie. Maar ja over het algemeen had heb ik het wel te druk gehad om jullie te schrijven.
Nou laten we dan maar beginnen.
Allereerst een gelukkig nieuw jaar, en laten we maar hopen dat 2010 een Superleuk jaar word.

Mijn laatste bericht was in 1 van de laatste dagen van november wat we alweer ruim achter ons hebben gelaten. Na november kwam zoals wel algemeen bekend is bij de meeste van ons december. En wat is december toch een mooie maand he. Er moet altijd wel veel gebeuren, maar wat een gezellige sfeer heeft die maand. December begint gewoon altijd al mooi! Met de verjaardag van de goedheiligman die ons weer overspoelt met cadeautjes en pepernoten. Natuurlijk betekent dit ook inkopen doen. Dus daar hadden we het al druk mee. Maar dan moet de echte drukte nog beginnen. Er moeten altijd voor het einde van het jaar dingen worden ingeleverd, maar die inlever datum vallen vervelend genoeg altijd eerder dan het einde van het jaar in verband met de kerst reces, Dus alles inleveren en dan weer verder sommige moeten nog kerstcadeautjes kopen, dat hoefde ik niet. Maar ik moest wel mijn koffers inpakken om te vertrekken voor mijn jaarlijkse uitje naar de Zwitserse Alpen, om daar 2 weken lang de bergen onveilig te maken. En in het gezelschap van mijn neef onszelf in gevaar te brengen, met gevaarlijke off-piste afdalingen, die overigens wel heel leuk zijn. Natuurlijk keren wij net als elk jaar door onze ervaren skikunsten terug op Nederlandse bodem zonder verwondingen, maar met een voldaan gevoel.
Nou hier 2 foto's van mijn trouwe ski metgezel:


Nou december vloog dus snel voorbij net als de rest van het decennium en voor we het wisten was het 2010.
2010 begon ook alweer met mijn eigen 18e verjaardag. Gevolgd op de voorbereidingen van de toetsweek, waar we nu in verkeren tot en met as dinsdag.
Hopen dat we na de toetsweek weer meer tijd vinden om berichten te posten.
En mooie sterke verhalen met jullie te delen in 2010.
Ik verwacht eigenlijk dat as zaterdag de 1e sterke verhalen binnen komen
Dus tot snel!
Met vrindelijke groet,
Dhr. Peters

Geen opmerkingen: