woensdag

Bezoek van Jim.

Ken je Jim? Jim werkt bij Camelot, waarbij ik mijn kamer huur. Nu komt Jim af en toe op bezoek, of beter gezegd: breekt in. Jim komt namelijk altijd op momenten wanneer wij niet thuis zijn. Het 'bezoek' staat afgesproken in het contract, om te kijken of het nog wel allemaal geordend is, want anders moeten we eruit. Na zijn 'bezoek' gooit Jim zijn bezoekkaart door de bus, met daarop de datum voor volgend 'bezoek'. En nu heb ik jullie hulp nodig. Aangezien Jim een belachelijk slecht handschrift heeft, lijkt Jim volgens een andere kalender te leven. Wanneer komt Jim weer koffie bij ons drinken? Gooi jouw antwoord in de comments. 30 gratis Libelle boeken als beloning.

3 opmerkingen:

Gandalf zei

Week 1 a 2...
Ik voel aan mn water dat het ongeveer 11 januari zal zijn!

Unknown zei

Ik ook..

Anoniem zei

volgens mij staat er e2 wk 1 a 2
Hieruit maak ik op: er had 2e wk 1 a 2 moeten staan... of zoiets

damn, die vent moet echt leren schrijven!