woensdag

Boos op woensdag: collegeblokken.

Collegeblokken zijn top dingen. Alleen is er met het soort collegeblokken die ik heb iets ongelofelijk mis. Er zitten van die gaatjes in waarmee je als je ze uitscheurt in een map kan doen. Hier een foto van zo'n gaatje:
Tot nu toe lijkt alles super en dat is het eigenlijk ook. Maar als je goed kijkt op de foto zie je ook een speciaal lijntje waarlangs je het velletje af kan scheuren. Het idee erachter is top, maar het werkt gewoon NOOIT. Elke keer als ik er een velletje uit scheur, scheurt hij niet bij dat 'speciale lijntje' maar zoals op deze foto te zien is:
En dat is wat mij boos maakt. Boos op woensdag.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ken het,
Wel een beetje een luxeprobleem:P

Gandalf zei

Nee Oskar, dit is het prototype van een niet luxeprobleem: hoe goedkoper het collegeblok, des te slechter het scheurrandje!

Oftewel: als we luxe hadden hadden we dit probleem niet...

datweetniemand zei

Ik ben helaas nog nooit een collegeblok tegen gekomen die het wel kan :(

Anoniem zei

die 1 euro collegeblokken van de V&D hebben een prima scheurrandje, werkt 9 van de 10 keer goed :D