woensdag

Boos op woensdag: ikeadekbeddrukknopjesfrustratie.

'Goedenavond meiden. Sinds ongeveer twee jaar slaap ik bijna elke nacht heerlijk lekker warm onder een dekbed van de Ikea, of beter gezegd twee dekbedden. Alleen er is één probleem: het dekbed dat uit 2 delen bestaat, dus twee dekens, zit met verschrikkelijke kleine irritante drukknopjes aan elkaar. Dat betekent dat ik elke dag mijn bed opnieuw mag gaan opmaken omdat in mijn slaap door het draaien die tyfusknopjes van elkaar afgaan. En zo ook die twee dekens helemaal uit elkaar in mijn overtrek wat uitkomt dat ik dus met twee dekens ongeveer naast mij slaap in plaats van OP mij.

Nu vraag ik me dus af of er meer lezers zijn die de ikeadekbeddrukknopjesfrustratie met mij delen, maar tips zijn ook goed.

PS: Van die oldskool babyluier veiligheidsspelden helpen niet want die voel je zitten. Slaap nie fijn.'

Dit stukje is geschreven door Lisa, een leuk meisje uit Eindhoven. De reden waarom wij haar dit podium geven is omdat wij vinden dat, wij als lezers, het moreel verplicht zijn om gefrustreerde meisjes uit de brand te helpen. Daarom verwacht ik ontzettend veel tips hier onder in de comments. Hou je het liever wat persoonlijker? Je kunt ook bellen met de hulplijn: 0800-tyfusknopjes.

1 opmerking:

Anoniem zei

IK DEEL DEZE FRUSTRATIE.
KUSTHIJS_