zondag

Laatste optreden van LCD Soundsystem.


Afgelopen zaterdag nam LCD Soundsystem afscheid van hun fans in New York met een vier uur durend optreden. Het optreden is nu al integraal te bekijken op YouTube. Ik heb mijn invulling voor de zondagavond gevonden:



Setlist na de klik

Set 1 
Dance Yrself Clean (with "I'm Not In Love" by 10cc intro) 
Drunk Girls 
I Can Change 
Time To Get Away 
Get Innocuous! 
Daft Punk Is Playing At My House 
Too Much Love
All My Friends 
Tired (with "Heart of the Sunrise" by Yes snippet) 

Set 2 
45:33 Part One 
45:33 Part Two (with Reggie Watts) 
Sound of Silver 
45:33 Part Four 
45:33 Part Five 
45:33 Part Six 
Freak Out/Starry Eyes 

Set 3 
Us v Them 
North American Scum (with Arcade Fire) 
Bye Bye Bayou (Alan Vega cover) 
You Wanted A Hit 
Tribulations 
Movement 
Yeah (Crass Version) 

Encore: 
Someone Great 
Losing My Edge (With "Da Funk" by Daft Punk snippet) 
Home 

Encore 2: 
All I Want 
Jump Into the Fire (Harry Nilsson cover) 
New York, I Love You But You're Bringing Me Down (with "Twin Peaks Theme" by Angelo Badalamenti intro)
Outro (Eddy Grant's "Electric Avenue" outro)

Geen opmerkingen: