maandag

Mieren uit Jena.

Ik was afgelopen week een weekje weg met de FUF (mijn studievereniging) naar het Duitse stadje Jena (schaam je niet als je er nog nooit van gehoord heb, dat had ik een maand geleden ook nog niet). Wat er voor zorgde dat een groep filosofie studenten naar een stad als Jena ging, was de rijke (filosofische) geschiedenis van de stad. Zo grensde ons hostel aan de straat waar Nietzsche elke ochtend naar de psychiatrische kliniek van Jena liep (Nietzsche had trouwens een hele mooie snor) en was het huis van Frege om de hoek. Kortom; allemaal dingen waar alleen filosofen hun vingers bij af kunnen likken.

Genoeg onzin, nu het echte werk; iets wat iedereen zal interesseren is het filmpje dat ik heb gemaakt van mieren uit Jena. Ik ben er trots op!

V0nd je het toch niet zo'n heel tof filmpje? misschien vind je dit leuker.

Geen opmerkingen: