vrijdag

Napoleon Dynamite.

Ik weet nog goed dat ik ergens in de eerste (of de tweede, dat kan ook) een verjaardag feestje gaf. We gingen eerst pizza eten (dat was toen heel hip) en daarna film kijken (ook hip). Ik had nog geen film uitgekozen, dus gingen we gewoon met z'n allen (twaalf jongens) naar de videotheek om een film te huren. Na een lange discussie kozen we voor Napoleon Dynamite. Daar zaten we dan: ieder met een glas Cola en een bak popcorn/ chips binnen handbereik ons helemaal kapot te lachen om de suffe kop van Napoleon Dynamite, zijn gekke dansjes en natuurlijk al zijn kansloze acties. Ik geloof dat ik daarna bijna nooit meer zo hard heb gelachen om een film.

Ik vertel dit verhaal omdat ik op Mixed Grill een filmpje tegen kwam van de beste momenten uit die film in anderhalve minuut samengevat en ik kwam weer niet bij van het lachen. Kortom: ga deze film kijken als je hem nog niet gezien hebt, of kijk hem nog een keer!

Geen opmerkingen: