donderdag

De één z'n dood, de ander z'n brood.

Het was vandaag groot nieuws in radioland. Niet alleen Jort Kelder en Pieter Storms passen niet door één deur, ook tussen Q-Music en Ruud de Wild klikt het niet meer zo zo. Na drie jaar de ochtendshow te verzorgen trekt Q-music de stekker uit ons Ruud. "In goed overleg hebben we besloten om na bijna drie jaar, met veel plezier de ochtendshow gepresenteerd te hebben, ieder zijn eigen weg te gaan. Ik kijk terug op een mooie tijd." Goed, gewoon ontslagen dus.

Hierbij dus een open sollicitatiebrief naar onze geliefde rode zender.

Lieve Q-Music,

sinds twee weken maak ik radio op de SvJ, onder de noemer Campusradio. Dit programma wordt tot nu verassend, maar volledig terecht, zeer goed ontvangen (106.6FM). Zo goed zelfs dat het ook op internet staat. Nu is 'de gigant van Midden Nederland', Roulette FM, iets te underground voor mij. Daarom zou ik graag de logische volgende stap willen nemen naar Q-Music. Tot het zover is, jullie kunnen elke week luisteren naar een fragment van mij op donderdagavond tussen 6 en 7 uur op Roulette FM.

xoxo

1 opmerking:

Dhr. Peters zei

Als ik de baas van Q-music was had ik je met deze sollicitatie aangenomen!