maandag

Dhr. Peters, is daar waar het nodig is.

Dag vriendjes en vriendinnetjes,
Ik las vrijdag (dat was dus vrijdag 10 september 2010) de excuses die Pieter namens de Superleuk redactie maakte aan jullie voor de afwezigheid. Ik heb helaas niet zo’n goede reden dat ik zolang niet heb geschreven want ik heb geen hostingbedrijf. Nouja aan de andere kant toch weer wel want ik schrijf voor Superleuk en zij hebben ruzie met hun hostingbedrijf dus dat betekent dat het ook mijn hostingbedrijf is en dat ik misschien toch maar eens een knokploeg moet gaan samenstellen want dit schiet natuurlijk niet op zo.
Gezien ik eerst een heel stuk heb geschreven toen een heel groot gedeelte heb weggegooid omdat het ruk was zijn de onderhandelingen alweer verder gevorderd zijn. En Superleuk.com tegenwoordig Superleuk.net heten wil ik Netje natuurlijk ook welkom heten in onze maatschappij. De knokploeg die ik heb aangeschaft is natuurlijk niet geheel overbodig want ze kunnen nu beschuit met muisjes voor ons allen gaan smeren! HOEZEE!

Dan mag ik nu natuurlijk gaan vertellen wat ik de laatste tijd heb uitgespookt.
Nou ik heb een vrouw zwanger gemaakt het was overigens nog best groot in het nieuws. Ben je nieuwsgierig wie het was klik dan hier!
Daarnaast ben ik heel veel op vakantie geweest. Wat natuurlijk heel fijn is en zo.
En er heeft een tijdje terug een prachtige gebeurtenis plaatsgevonden!
Het was donderdag 26 augustus de avond dat ik aan mijn radiootje gekluisterd zat om RTL natuurlijk weer Feyenoord moest uitzenden. En dus niet die mooie club uit het midden van Nederland uitzond. Nouja om een lang verhaal samen te vatten. FC Utrecht wint met 4-0 van Celtic en plaatst zich voor de groepsfase van de Europa League! Ik moest bijna huilen!
Ik wil tot slot Pieter nog even feliciteren met zijn nieuwe plastic lamp die hij heeft gekregen!
Jullie zien mij snel weer!
Gegroet en vergeet niet een blauwe wortel zou waarschijnlijk niet goed voor je zijn!
Dhr. Peters

Geen opmerkingen: