vrijdag

We doen het.

Hallo! Twee weken geen nieuwe berichten op het blog, het is even wennen. Ook voor ons trouwens. Waarom deze super kutte stilte? We hebben onze dosis excuses al klaar liggen. Voornaamste reden is dat wij sinds 3 weken fittie hebben met ons hostingsbedrijf Strato. En ja, die zijn Duits. Afgelopen vakantie dacht ik dat onze buren mijn beste vrienden zouden worden maar dankzij Strato is die hoop meteen weer vervlogen. Wie dit snapt mag het zeggen.

Nog een reden is dat de studie's en daarmee ook het studentenleven zijn begonnen. Dat argument is een beetje zwakjes want we moeten natuurlijk altijd voor jullie klaar staan, maar dankzij alle intro gezelligheid hebben we jullie even in de steek gelaten.

Wat we dan voor studie's doen? Ik ben sinds twee weken officieel student journalistiek, wat je natuurlijk meteen doorhad toen je dit stukje van uiterst hoog niveau begon te lezen. Elke donderdag maak ik samen met mede studenten een één uur uitzending met campusradio. Dit wordt diezelfde avond van 6 tot 7 uitgezonden op de gigant van midden Nederland (Roulette FM). Lijkt me leuk als je luistert. Voor de rest is Tom bezig met zijn studie Wijsbegeerte en zit Thomas platzak in Rotterdam voor het Conservatorium.

Inmiddels is een boze mail onderweg naar Strato, zijn de intro weken dacht ik nu wel voorbij en ben ik in ieder geval gemotiveerd om Super Leuk weer tot wat moois te maken. We doen het P. Diddy style, LET'S GO!

Geen opmerkingen: