zaterdag

Blij met een dooie mu(i)s.

Het is officieel: Trance leeft niet meer, zelfs festival Trance Energy wil niks meer met de term te maken hebben en heet vanaf nu gewoon Energy. Het lijkt wel of er een vloek op heerst. Ik neem aan dat onze gemiddelde lezer het geen ruk kan boeien. Eveneens als uw verslaggever. Maar soms betrap ik mezelf er op, dat wanneer een dj wat met deze vloek gaat kloten, ik het toch heel vet kan vinden. Denk aan Dubpop hitje I Need Air van Magnetic Man. Maar zo ook Deadmau5. Hij is inmiddels al de 6e beste dj ter wereld, dus ik denk dat ik er een beetje laat mee kom. Maar fuck, wat was zijn show goed op Lowlands. Super hard lekker gaan. Onderstaand filmpje geeft een goed beeld hoe het daar was. Nu moet ik eigenlijk weer terug komen op de intro, maar ja ik weet even niet hoe ik dat ga aanpakken. Hup, filmpje kijken!

2 opmerkingen:

Gandalf zei

Hij gaat zo lekker live

Thijsssss zei

Op dit punt ben ik het eens met die oude snor. http://twitter.com/joostvanbellen/status/21856057651