maandag

Dhr. Peters, een verhaaltje uit Rome deel 1

Dag vriendjes en vriendinnetjes,
Ik ben nu op dit moment een week terug van mijn vakantie, oke volgens de leraren was het een werkweek maar het had toch wel heel erg veel weg van een vakantie. Oke we beginnen heel even opnieuw.
Ik ben nu op dit moment een week terug van mijn vakantie naar Pompei en Rome die ik met school gemaakt heb. Nou is het natuurlijk een super leuk idee op daar een serie van te maken dus nu komen er een paar afleveringen van Dhr. Peters, een verhaaltje uit Rome. Natuurlijk beginnen we met deel 1 wat wiskundig gezien juist is.
Nou leek het mij leuk om te beginnen met een gebeurtenis die op de tweede avond van mijn verblijf in Pompei heeft plaatsgevonden. Mijn goede vrind Niels had namelijk al een tijdje geen kapper meer gezien en zoals dat met haar gaat groeit haar en dan word het steeds langer. Deze cyclus zich weer als je naar de kapper bent geweest, want dan is er een heel stuk haar vanaf en dan grot het weer aan. Alleen vrind Niels heeft zich deze keer op twee fronten niet aan de wetten van de natuur gehouden. Ten eerste hij wachte te lang met naar de kapper gaan! Ten tweede hij ging niet naar de kapper maar liet zijn haar knippen door twee beeldschone jongedames. Oke op dat punt hield ie zich opeens wel aan de wetten van de natuur want de mens is net als Bonobo aapjes van origine polygaam.

Dit zijn overigens een Bonobo aapjes.
Overigens wil ik niet zeggen dat we nu opeens weer moeten gaan neuken als Bonobo aapjes en als je in een relatie zit heb je daar zelf voor gekozen en is polygaam gedrag onaanvaardbaar tenzij jullie natuurlijk beide hebben ingestemd met een heet triotje.
Maar we zijn nu helemaal afgehaakt van waar we ooit waren. Vrind Niels liet zijn haar knippen door twee beeldschone jonge dames.
Natuurlijk moest ik zoals de Bro Code dat voorschrijft toezicht houden of Niels haar wel goed geknipt werd wat mij in de positie stelde dat ik een foto reportage kon maken van hoe Niels zijn haar geknipt werd.




















Uiteindelijk bleek dat deze dames een veelbelovende carrière kunnen beginnen als kapsters. Ik denk wel dat ze samen moeten blijven werken want als ze met zijn tweeën werken doen ze er al zo'n anderhalf uur over om iemands haar te knippen. Aangezien ze nogal vaal pauze nodig hebben.. Natuurlijk moet ik er nog wel even bij vermelden dat ik mijn taak als steunpunt voor Niels niet had kunnen vervullen zonder Luuk aangezien hij ook kwam aanwaaien en mij goed assisteerde in het niks doen.
Ik denk dat dit wel het einde is van mijn eerste verhaaltje tot de volgende keer maar weer.
Gegroet,
Dhr. Peters.
P.S. Wil jij je haar ook zo laten knippen stuur dan een mailtje naar Super Leuk en dan kijken we wat er gehosselt kan worden.

Geen opmerkingen: