woensdag

Top 5 van persoonlijke internetfalen.

Als ik op mijn laptop naar websites ga dan hoef ik dankzij de goeie zorgen van Steve Jobs slechts de eerste paar letters in te typen of mijn macbook herkent al welke site ik wil gaan bezoeken. Ik hoef dan alleen nog maar op Enter  (return voor de slimmerik ) te drukken en ik surf d'r al naartoe...
Nu ben ik soms ZO snel met dat op Enter klikken dat mn mac nog niet heeft kunnen aanvullen en dit brengt mij soms op vreemde sites.
Een kleine top 5.

1. www.hot.com, een obama support site waar ik terechtkwam na een falende poging tot het bezoeken van hotmail.
2. www.mys.com, een vunzige datingsite waar je jouw fuckbuddy kan vinden, een absolute aanrader. Hier kwam ik toen ik myspace probeerde te bezoeken
3. www.we.com, een site waar ze dit soort apparaten verkopen:










eigenlijk wou ik gewoon mijn mail checken op https://webmail.wpkeesboeke.nl. Maar heb er toch maar gelijk eentje besteld, en ik kan u vertellen: de kilo's vliegen d'raf met deze crosstrainer van we.com!

4. www.superl.com, een architektenbureau uit Chicago. Driemaal raden welke site ik wou bezoeken... ja natuurlijk: Superleuk!
5. www.music.com, soort mislukt youtube veel clips van top40 troep als brittney spears, alicia keys etc. Wat ik probeerde te bereiken was www.musicfrom.nl.

1 opmerking:

datweetniemand zei

Dat ding van www.we.com zocht ik al eeuwen!