woensdag

Knakworstjes in de waterkoker.

Soms hoor je van die dingen waarvan je denkt: waarom was ik daar niet eerder op gekomen? Van die simpele dingen die het leven een stuk makkelijker maken.

Vandaag had ik zo’n moment. Marco twitterde blij dat hij op aanraden van iemand anders zijn knakworstjes in de waterkoker ging klaarmaken. Ik was gelijk enthousiast en sprong op mijn fiets om zo snel mogelijk knakworstjes te halen bij de C1000. Hulde voor diegene die dit heeft bedacht; Newton en Einstein zijn er niks bij. Als ik nu knakworstjes wil, hoef ik nooit meer een pannetje te pakken en die aan daarna ook nog eens af te drogen. Ik gooi de knakworstjes gewoon in de waterkoker.

Mijn testresultaten waren erg positief. Eigenlijk hoef je er helemaal niks speciaals voor te kunnen. Je moet alleen wel oppassen dat je het water niet te lang laat koken want dan treedt er brekingsgevaar op. Ook met het eruit halen moet je redelijk secuur te werk gaan, weer vanwege brekingsgevaar, maar dit hangt ook af van wat voor soort waterkoker je hebt.

Ik zou zeggen: spread the word!

Geen opmerkingen: